Monday 7 March 2011

HARAPAN TIPIS LA NK DAPAT MSG TU BALIK

Assalamualaikum wtb..:)
HATI LUKA jadi HATI KITA...:)
Alhamdulillah. Pada jam 4.30am, pemilik blog hatilukajadipuisi telah pun selamat merasmikan blog beliau untuk tantapan semua. Seperti biasa, saya menggunakan pancaindra yang telah Allah pinjamkan ini untuk menatap beberapa naskah blog yg telah dititipkan dr teman-teman.. Wow... mentor ku Ezureen Azmi meng"update" blog beliau setelah 3 tahun blog itu sunyi tanpa penghuni.. hm.. should i call "penghuni".. HATI LUKA kini Jd HATI KITA... kepada yang terluka janganlah membiarkan ianya terus merana kerana kelukaan itu hanya dapat disembuh dengan kayakinan dan rasa kecintaan kita pada yang maha esa...

"Selamat bercinta - jika cinta anda subur selepas keluar dari sini.
Selamat patah hati - jika cinta anda terkubur selepas melangkah pergi dari sini.
Selamat mencari diri - jika ada antara kata saya memberi ingatan untuk kita sama-sama memperbetulkan diri.." cry reen...

Pagi...
sangat pagi... mata saya masih galak meneliti blog teman-teman. barangkali ada post-post baru yang mungkin boleh menambah ilmu pengetahuan. Terlintas di benak hati dan di permaidani minda tentang sangat kritisnya minda anak-anak muda zaman sekarang dalam ber'blog-ing. Segala macam cerita yg dipersembahkan untuk tatapan mata-mata sahabat. 


dari hujung hati ke hujung jari....

"=)
Dalam adab memberi salam aje sudah terbina kenangan antara kita..
Kamu ingt? Saya x pernah lupa! Kamu x mengaku kalah, x apa.. sebab akhirnya saya yg menang juga..  =)"


tersenyum sendiri saya melawat ke blog ini. terfikir-fikir balik apa yg cuba cry reen katakan. oh.. satu knangan pertama kali berdebat mengenai penggunaan kata salam. Ya! saya tidak pernah mengaku kalah walaupun saya tahu kamu sudah menang. Pantang anak muda berdarah panas mgaku kalah sebelum ajal.  Ya. itu saya...:) rasa sangat jahil bila diterukan dengan pelbagai soalan (macam dalam court tu) ye cry reen, awak tahu awak menang tapi saya masih belum berputus asa...:)

Hati Luka kini jadi hati kita....




No comments:

Post a Comment