Sunday 27 March 2011

TESTING....

assalam..
tetsing... mencuba... ace ko cube try tes......
huhuhu.. x same ke? hehe.. Bukan itu yg nk dibincangkan tentang entry kali ni.. yeaHHH.. cukup 4 hari aku x berblog. sebokkan diri dgn membaca. erk.. did i said MEMBACA??? yeaHHH... aku MEMBACA.. aku suka MEMBACA. tp baca ap? hahahaha... haha.. wng-wng kan kepala otak buat reseach sal keje opis. Bagus bos aku nih. Memahami. hehehe... Nk terjun tanpa mmbaca.. Compem sesat. (errr.. terjun?.. abaikan).

oKeh. Tgk aku sibuk wat resec dan mmbaca. aku ade bace satu post ni bertajuk..

This Is ISRAEL!! (the invader)

aku baca title ni kat satu facebook milik seorang sahabat ni. Aku pon tergerak la nk belek video apakah. Kalau baca Tajuk posting pon boleh agak dah. Tapi aku nk gak tgk (Tanak ketinggalan) hehehe.. tapi aku ni jenis malas komen. APELAH.. BLOGGER PEMALAS Ah aku nih.. hahaha... ADE AKU KESAH??? so.. korang tengok2 la sendiri yer.. klik jer kat <sini>.. Sorry la ea.. aku suke ambil tahu sikit pasal bnde2 macam ni. macam entry2 aku yang lepas. VIDEO THE ARRIVAL uh.. belom habis upload lagi en. hehe.. sebok wooooo.. Maaf sekali lagi. Tunggu2

P/s from Blogger : sama-samalah kita membuka mata kita melihat realiti duania.. jangan nak lalai dgn nikmat DUNIAWI ja. lalalalalala.. aku x bebel. Tp renung-renungkanlah...:)

No comments:

Post a Comment