Saturday 19 March 2011

HATI KITA

duluuu............... pernah tERASA ini... 

Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku. Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinyar nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….

KIni.... TERASA ini pula.. :) TErima Kasih Yer...

ku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu... YE YE.. KAMU LER.. hehe
 

4 comments:

  1. eh eh.saye ke?malu ah gni.welkem welkem.hakhakhak
    :P

    ReplyDelete
  2. untungnye cik sheydah kite =)

    ReplyDelete
  3. adess.main main jela kak.masuk lif tekan sniri je ni.HAHA

    ReplyDelete
  4. adei.. tutttttt... adik... sudikah anda????

    ReplyDelete